Stipt.nl

Tijd is een groot goed in de huidige samenleving. Veel ondernemers komen in tijdsnood door de overvolle agenda’s en dit komt de klantenservice vaak niet ten goede. Sterker nog, veel MKBers beschikken niet eens over een gedegen klantenservice die te allen tijde beschikbaar is voor hun klanten. Dit is een gemiste kans en kan zelfs de groei van je bedrijf belemmeren!

STIPT levert kwaliteit

Al zo’n 25 jaar verzorgt STIPT telefoonservice voor een kwalitatieve afhandeling van inkomende telefoontjes voor ondernemers en hun bedrijf. Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij STIPT en maakt haar dienstverlening ook meteen uniek. Waar veel andere telefoonservices zich focussen op het zo goedkoop mogelijk aanbieden van de dienst, waarbij niet wordt gelet op de geleverde kwaliteit, gaat het bij STIPT met name om het bieden van een goede kwaliteit service aan haar klanten. Kwaliteit is ten slotte noodzakelijk om het bedrijf te handhaven en te laten groeien.

De speerpunten van STIPT        

STIPT telefoonservice onderscheidt zich op o.a. de volgende vlakken:

  • Gemotiveerde VASTE werknemers; doordat STIPT met vaste telefonistes werkt, kennen zij jouw bedrijf en klanten door en door. Het is daarom net alsof er een eigen werknemer de telefoon opneemt.
  • Directe telefoonopname; geen wachttijden en irritante deuntjes voor klanten… de telefoon wordt direct opgenomen!
  • Afhandeling waar je blij van wordt; de telefonistes van STIPT denken na en zullen niet met verkooppraat strooien.

Onze tip is om bij het zoeken naar een telefoonservice niet te gaan voor de prijs, maar voor de geleverde kwaliteit. Uiteindelijk levert kwaliteit van de service je meer op dan het betalen van de goedkoopste prijs!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *